اندکی تامل

متن مرتبط با «مودبانه» در سایت اندکی تامل نوشته شده است

اعتراص کنیم اما مودبانه حرف بزنیم....

  • نیلوبلاگ

    قرار نیست عصبانی نشویم و اعتراض نکنیم. بلکه می خواهیم تمرین کنیم در اوج ناراحتی وعصبانیت هم بدانیم از چه کلماتی استفاده می کنیم و چه قدر ادب حرف زدن بلدیم.متاسفانه اکثرما انسانها وقتی عصبانی می شویم چشم به همهچیزبسته وشروع به بدوبیراه گفتن میکنیم ودرآن لحظه خشم وعصبانییت چیزی به عنوان ادب واخلاق درذهنمان نمیگنجد.این مسئله که اعتراض همراه با بی ادبی وبی احترامی است برایماجا افتاده وتغییراین عادت بسی دشواراست.اما هیچ چیز غیر ممکن نیست. مثلا وقتی درصف نانوایی ایستاده ایم وفردی صف رابهم زده وجلوترا...

    ادامه مطلب